28 Ağustos 2010 Cumartesi

Robinho Transferi Rüya Oldu


Sabaha karşı kendimi İnönü Stadyumu'nun altında bulunan Kartal Yuvası önünde buldum, yaklaşık 100 kişilik bir Beşiktaşlı grubu adeta gece nöbeti tutuyordu. Tanıdık simalarda vardı tribünden arkadaşlar. Ellerinde pankartlar, ''Başkan Robinho nerede'', '' Resmi sitede görene kadar '', vs.


Bense kalabalıgın arasına yavaşça karıştım, stad önündeki bu kalabalık beni adeta içine çekmişti, kimler yoktu ki?? Necip Uysal'dan İbrahim Üzülmez'e yani 7 de 70 e herkes oradaydı. Futbolcularımız imza dagıtmaya başladılar bir anda kartal yuvasında..

O sırada Başkan ve ekibi ( S.Adalı C.Zülfikaroğlu ) ne hikmetse stadın hava alanının çıkış kapısı gibi bir yerden çıktılar :) herkes etraflarını sardı.. O sırada lisedeki ögretmenlerimden birini gördüm, sözüne güvenilir bir insan oldugu için oradaydı sanırım.. Bana gülerek '' Geliyor merak etme'' dedi.. Başkan ise yüzünde o tanıdıgımız tebessümü ile yürüyordu.. Soruları yanıtsız bırakana kadar.. Sonra bir anda bir sandiviç dükkanına girdik. İçerde ki arkadaş hiç yabancı degildi. Bizim Aytek Teoman'ın mekanı.. Başkan tam içeri girerken ben seslendim...

- Başkan Robinho gelsin artık yeter.. Gelirse bütün ürün çeşitlerinden birer tane alacagım...

Başkan döndü ve umutsuz konuştu :

- Olmuyor, böyle söylemekle olmuyor, büyük paralar lazım, bizim o kadar paramız yok, almayacagız dedi..

Hiç inandırıcı bir tavrı yoktu, arkasından tekrar seslendim..

- Başkanım bakın bu kombinem, bu taraftar kartım, üzerimde forma var lisanslı, dergiye de üyeyim, ne satıyorsanız alıyoruz getirin şu adamı dedim...

Başkan gülerek içeri girdi ve o sırada uyandım... Saate baktım 08,30 suları.. Hemen haber sitelerine baktım bir gelişme yok. Sagolsun forza gece nöbetçileri yine getirmişler Robinho'yu...

Ee ne diyelim resmi sitede görene kadar hiçbir rüyaya inanmıyoruz :)))

1 yorum: