24 Aralık 2009 Perşembe

Issız Adam Korcan!

















Korcan; Rüştü ve Hakan’ın yokluğunda Beşiktaş kalesine geçti. İlk kez bir resmi maçta 11’de sahaya çıktı ama Manisaspor yenilgisi onun omuzlarına yüklendi.


22 yaşındaki file bekçisi, "Kalecilerin yalnız olduğunu bu maçta anladım" diye konuştu


Beşiktaş'ın, Manisaspor mağlubiyetinin ardından yapılan eleştirilerden aslan payını alan Korcan Çelikay, yaşananları, "Kaleciler gerçekten de yalnız adamlarmış" sözleriyle özetledi.
Tek tesellisinin bu eleştirilerin takım içerisinden gelmediğini dile getiren genç kaleci, "Mustafa hocama çok çok teşekkür ederim. Benim yaşım 22. O benim hayatımın iki katı kadar futbolun içinde olan bir insan. Rüştü ve Hakan ağabeyler de destek verdiler bana. Onlar ameliyatlı olduğu için ben onlara geçmiş olsun dedim. Kalecilerin yalnız adamlar olduğunu Manisaspor maçından sonra daha iyi anladım" diye konuştu.


REZERV LİG ELEŞTİRİSİ
Korcan, "Şu bir gerçek ki, her kaleci, her yaşta hatalı gol yiyebilir. Bursaspor maçında sonradan oyuna girdim ama hiç heyecanlı değildim. Manisaspor maçında ise sanırım ilk on birde olmam bir baskı yarattı. Oysa idman ve hazırlık maçlarında çok rahattım" ifadesini kullandı.
Yıllardır rezerv lig kurulamadığını, bunun zararını kalecilerin çektiğini belirten Korcan, "Alt yapıdayken futbol oynayabiliyorsunuz ama yaşınız ilerlediğinde maalesef maç eksiklerimizi kapatamıyoruz. Benim bildiğim Korcan Çelikay, Manisaspor maçındaki iki golü yemezdi. Hatalıyım ama biz hiçbir zaman hataları bireysel olarak görmedik. Hatalarımızı hep takım hatası olarak değerlendirdik. Bana destek veren tüm takım arkadaşlarıma ve hocalarıma çok teşekkür ederim" dedi.


MUSTAFA DENİZLİ
Sırtını sıvazladı
Beşiktaş Teknik Direktörü Mustafa Denizli, Manisaspor maçının ardından kaleci Korcan'a yakın ilgi gösterdiği bildirildi. Yediği gollerin her kalecinin başına gelebileceğini anlatan siyah-beyazlı teknik adamın, Korcan'ın sırtını sıvazladığı belirtildi. Öte yandan Mustafa Denizli'nin ne yönetime, ne de yardımcılarına kaleci transferi konusunda bir görüşmesinin bulunduğu vurgulandı. Ankaragücü kalecisi Serkan Kırıntılı'nın da, yakın çevresine Beşiktaş'tan teklif almadığını söylediği bildirildi.


ZAFER ÖĞER
‘Ben de hatalı goller yedim'
Manisaspor maçının ardından sahaya girerek Korcan'ı teselli eden Beşiktaş Kaleci Antrenörü Zafer Öğer, öğrencisine sahip çıktı. Yapılan eleştirileri hiç de yapıcı bulmayan siyah beyazlı hoca, genç öğrencisinin ilk kez on birde oynadığını hatırlatarak "Böylesine bir maça çıkmış gençlere destek olmalıyız. Oynadığı ilk maçla hemen yerden yere vurmak çok yanlış. Ben de zamanında ne hatalı goller yedim ama şampiyonluklar da yaşadım. Maalesef, Korcan'ı hazır tutacak rezerv ligimiz yok. Eleştiri yapanlar Türk futbolunun bu yönünü de gündeme getirmelidirler. Böyle devam ederse daha çok genç yetenekleri parlamadan söndürürüz" diye konuştu.

İBRAHİM ÜZÜLMEZ
‘Keşke o pası vermeseydim'
Korcan'ın yediği ikinci golden önce geri pasını veren İbrahim Üzülmez, pozisyonu maçtan sonra bir daha izledikten sonra çok üzüldüğünü söyledi. Pozisyonu net hatırladığını söyleyen Üzülmez "Korcan ile aramızda aslında çok mesafe vardı. O pası verdiğimde topun rahat uzaklaştırılabileceğini düşünmüştüm. Fakat şanssızlık sonucu top gitti Sivok'a çarptı. Bunlar futbolda olan şeylerdir. Sadece Korcan'da hata aramak doğru değil. Hepimiz suçluyuz ama Korcan da yaşananlardan ders almalı. Bir futbolcunun hayatında bunlar önemli deneyimler oluşturur" ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder